Používáme pouze cookies, které jsou nezbytně nutné pro správné fungování našeho webu.

Servis kabelové televize

Síť kabelové televize je pod trvalým dohledem a případné výpadky a poruchy jsou neprodleně řešeny.

Nasazováním stále lepší a vyspělejší techniky je správa a údržba kabelových rozvodů snadnější a pohotovější.

Při výskytu poruchy postupujte podle následujících bodů:

1. Výpadek jednoho nebo několika programů nahlaste na níže uvedeném telefonním čísle

2. Při výpadku všech programů postupujte následovně:

- zkontrolujte propojení mezi účastnickou zásuvkou a televizním přijímačem (kabel nemusí být v zásuvce)
- zjistěte, jestli se podobný problém nevyskytuje i u sousedů, v případě že ano, ověřte napájení společných prostor v domě

3. Nepodaří-li se zajistit TV signál, nahlaste poruchu na tel. čísle

+420 355 455 980
+420 775 865 555

4. V případě nahlášení poruchy musíte uvést:
- jméno
- adresu (číslo domu a bytu)
- Vaše telefonní číslo
- popis poruchy
- datum a čas nahlášení poruchy

5. Bude-li v případě nahlášené poruchy tato zjištěna za přípojným bodem kabelové televize, tj. zásuvka       účastníka, hradí výjezd technika uživatel kabelové televize, který odstranění závady objednal.